سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت سازمان سنجش

خوشبختانه امروزه ادامه به تحصیل و یادگیری بیشتر در تمامی اقشار جامعه فراگیر شده است و محدود به گروه سنی خاصی نمی شود از این رو تمایل پیگیری های اطلاعیه های دانشگاه ها و آزمون های سراسری بیشتر شده که تمامی اخبار و اطلاعیه ها در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد پس فهمیدن دلیل محبوبیت این وب سایت کار دشواری نیست چرا که کنکور و قبولی دانشگاه یکی از دغدغه های روز افراد جامعه و خصوصا جوانان است. طراحی سایت سازمان سنجش به دلیل بازدید کنندگان زیادی که دارد رتبه الکسای خوبی کسب کرده همچنین از رتبه گوگل خوبی برخوردار است. به طور کلی اهداف و وظایف طراحی سایت سازمان سنجش کمک به داشجویان و متقاضیان می باشد که تا امروزه در این امر موفق بوده است.

 نحوه مدیریت داده ها در طراحی سایت

 

ویژگی های مثبت طراحی سایت سازمان سنجش

در طراحی وب سایت سازمان سنجش اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقاطع تحصیلی مختلف به صورت جداگانه دسته بندی شده اند که تعامل کاربر و سایت را آسان تر می کند. همچنین جدید ترین اخبار در قسمت بالاتر نمایش داده می شوند علاوه بر این متقاضیان امکان ثبت نام در آزمون ها و همچنین استفاده از سرویس پاسخگویی سیستم را دارند که در بخش سیستم پاسخگویی پرسش های متداول کاربران و امکان ارسال درخواست و انتقادات و پیشنهادات وجود دارد.

در قسمت مطالب ویژه داغ ترین اخبار مربوط به متقاضیان نمایش داده می شود که عموما در بالاترین بخش اخبار قرار دارد. یکی دیگر از نقاط قوت طراحی سایت سازمان سنجش امنیت بالای این سایت است چرا که در صورت فقدان امنیت کافی اطلاعات کاربران فاش شده و باعث بروز اختلالات بسیاری می شود که خوشبختانه طراحی سایت تهران سازمان سنجش این امنیت را به خوبی فراهم کرده است.

 

 

ویژگی های منفی طراحی سایت سازمان سنجش

از آن جا که شرکت طراحی سایت سازمان سنجش فقط مربوط به اخبار و اطلاعیه های کنکور و دانشگاه ها و استعداد ها می باشد کمتر از تصاویر در آن استفاده شده که موجب جدی بودن سایت می شود و از جذابیت آن کاسته می شود که البته همان طور که می دانید سازمان سنجش یکی از سازمان های دولتی کشور است.

این امر مسئله عجیبی به شمار نمی رود و امری بدیهی است که دارای بخش های رنگارنگ و تصاویر نباشد. طراحی سایت سازمان سنجش از سرعت مطلوبی برخوردار است اما متاسفانه در برخی موقعیت های زمانی خاص مانند اعلام نتایج کنکور که نرخ ترافیک به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند سرعت سایت بسیار کند می شود.