سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارت لازم برای توسعه طراحی سایت

صنعت توسعه اینترنت و طراحی سایت هر روز در حال پیشرفت است و هر روز به سرعت رشد آن اضافه می شود.افزایش تعداد شرکت ها و کمپانی هایی که کسب و کارشان را به اینترنت گسترش داده‌اند باعث شده است تقاضا برای طراحی سایت همیشه وجود داشته باشد  دراین بخش مهارت اساسی که طراحان سایت حرفه ای باید بداند را برای شما خواهیم گفت. از آشناییت شما نسبت به طراحی وب سایت چندان اهمیتی ندارد اینجا از ابزار ها و نکاتی که باید توجه کنید خواهیم پرداخت.

ضرورت ارتباط با مشتری از طریق طراحی سایت

 

 

 مهم ترین مهارت ها در توسعه طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

ایجاد حس خوب برای طراحی سایت

داشتن حس خوب طراحی برای طراحان حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهمیت این موضوع بسیار بیش تراز استفاده از چندین رنگ در طراحی سایت تهران و کنار هم قرار دادن آن ها می باشد. شما باید دانش کافی از ، اصول طراحی پایه، عناصر طراحی، نحوه استفاده از تصاویر و غیره را بدانید.

HTML

این زبان اولی و مهمترین زبان های طراحی سایت است حتی اگر از ویرایشگرها و سیستم های مدیریت محتوا آماده استفاده می کنید یادگیری HTML نیز می تواند به شما کمک کند تا کنترل بیش تری داشته باشید.

CSS

زبان CSS هم یکی از مهمترین زبان هایی است که طراحان سایت باید به آن مسلط باشند  همانطور که از html برای ساختمان و اسکلت بندی یک شرکت طراحی سایت استفاده می شود. ازCSS  برای زیبا سازی و طراحی نمای یک آن استفاده می کنیم. از آن جا که دو زبان  HTMLو CSS مکمل هم می باشند برنامه نویسان حرفهای از هر دوتای آن ها در کنار هم استفاده می کنند

 

جاوا اسکریپت و آجاکس

یکی از عناصر تعاملی مهم برای طراحی سایت ها جاوا اسکریپت می باشد توسعه‌دهندگان طراحی سایت قبل از اینکه هر زبان دیگری را یاد بگیرند باید در جاوا اسکریپت تخصص و مهارت داشته باشند. علاوه بر این، باید چگونگی برقراری ارتباط تعاملی جاوا اسکریپت با HTML و CSS 3 را بدانند.

 

افزایش پشتیبانی طراحی سایت از موبایل

از آنجایی که در دنیای امروزی بسیاری از نمایشگر ها با اندازه های مختلفی وارد بازار شده اند و بیش تر استفاده های خود را از موبایل و تبلت می کنند. طراحان سایت باید اقدام به طراحی سایت واکنشگرا کنند و پشتیبانی لازم را انجام دهند.

 

افزایش مهارت های خدمات مشتری طراحی سایت

داشتن مهارت های لازم و خوب برای ارائه خدمات مشتری یک عنصر کلیدی درحرفه ی طراحی سایت محسوب میشود. اگر شما برای یک سازمان کار میکنید می دانید که باید با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید ، ایده های طراحی را به نحو احسنت ارائه دهید و روابط را بین خود و مشتری مدیریت کنید.

 

جستجوگر های طراحی سایت

برای هر کسی که سایتی را طراحی می کند، می داند که بهینه سازی برای موتورهای جستجو  و یا SEO بسیار مهم است. عوامل متعددی  بر رتبه بندی طراحی سایت در موتورهای جستجو اثر دارد، از محتوا گرفته تا  لینک های ورودی به آن سایت، سرعت ، همچنین قابلیت دستیابی به آن در تلفن همراه و و... همه آن ها بر روی سئو تاثیر به سزایی را دارند.