سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با اشتباهات رایج طراحی سایت

 

آشنایی با اشتباهات رایج طراحی سایت

 

از آنجایی که طراحی سایت برای رفع نیاز های کاربران می باشد وهمچنین هدف آن برای پیشرفت یک کسب و کار و جذب مشتری می باشد برای رسیدن به این هدف و همچنین ماندن در ذهن بازدید کنندگان به عنوان یک طراحی سایت خوب و مفید باید نکاتی را رعایت کنید که از اشتباهات رایجی که صاحبان طراحی وب سایت به آن بر می خورند جلوگیری کنید.نحوه انتخاب دامنه معتبر برای طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 برخی از مهم ترین و رایج ترین اشتباهات در طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

•وجود خطای 404 در طراحی سایت
همیشه در طراحی سایت سعی کنید تا وقتی صفحه ای را کامل آپلود نکردین در سایتتان قرار ندهید چرا که این کار باعث می شود بازدید کنندگان وقتی در سایتتان جستجو می کنند و وقتی به صفه ای که دارای خطای 404 بر بخورند باعث آزرده شدن آن ها می شوند و اعتماد خود را نسبت به سایتتان از دست می دهند. 
•چک کردن در مرورگر های مختلف
بعد از راه اندازی سایتتان حتما آن را در مرورگرهای دیگر چک کنید و مطمئن باشید که صفحه شما به راحتی بالا می آید چراکه نیمی از مردم کشور از مرورگر های اکسپلور استفاده می کنند و وقتی با ورود به سایت شما به مشکلی بر بخورند باعث می شود بازدید کننده ی خود را از دست بدهید همچنین تبلیغ در گوگل در جذب بازدید کننده تاثیر بسیار مثبتی دارد. 
•استفاده از موسیقی در پس زمینه های طراحی سایت
استفاده کردن از موسیقی در پیش زمینه در طراحی سایت باعث می شود که بازدید کنندگان سایت شما محدود شود چراکه بازدید کنندگان دارای سلیقه های مختلفی در زمینه موسیقی می باشند و موسیقی که شما انتخاب کردین ممکن است با سلیقه بازدید کننده هماهنگ نباشد و باعث از دست دادن بازدید کننده می شوید. 
•استفاده از متن های طولانی در طراحی سایت
استفاده از متن های طولانی در طراحی سایت جذابیتی برای بازدید کننده ندارد بهتر است برای جذابیت بیشتر طراحی سایتتان از ( ادامه مطلب ) استفاده کنید به کار بردن متن های طولانی برای بازدید کننده کسل کننده می باشد چراکه بسیاری از بازدید کنندگان ممکن است تمایلی به خواند متن های طولانی نداشته باشند. 
•فرم های ثبت نام طولانی
یکی از مسائل مهم این روزا در طراحی سایت به کار بردن فرم ثبت نام برای دسترسی به بخش های مختلف طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می باشد برخی از بازدید کنندگان دیگر حوصله ی پر کردن فرم های طولانی را ندارند. 
•استفاده از فونت های نا مناسب و عدم تنوع در فونت ها 
استفاده از فونت مناسب در طراحی سایت بسیار مهم است اگر فونت های کوچکی را در سایت استفاده کنید باعث می شود خوانایی خود را از دست دهد و همچنین اگر فونت ها یکنواخت باشد باعث کاهش جذابیت طراحی سایت شما می شود در بعضی قسمت ها نوع فونت خود را تغییر دهید حتی اگر از یک نوع فونت در سایتتان استفاده می کنید سایز ها را تغییر دهید. 
•عدم مشخص شدن بازدید از لینک های طراحی سایت
لینک هایی را که بازدید کننده از طراحی سایت آن ها بازدید می کند سعی کنید رنگ های آن را تغییر دهید تا بازدید کننده را متوجه دیدن لینک کنید.